-Nattis Värld- -

Långt inlägg:P

Asså dagens inlägg blir lite längre än vanligt men aja:)

Först o främst vill jag lägga in en del av en dikt vi läste på engelskan idag.. Den gick rakt in i hjärtat på mej men endast den här delen :


He was my North, my South, my East and my West
My working week and my Sunday rest,
My noon, my midnight, my talk, my song;
I thought that love would last forever: I was wrong

The stars are not wanted now: Put out everyone;
Pack up the moon and dismantle the sun;
Pour away the ocean and sweep up the wood
For nothing now can ever come to any good

Riktigt vackert!

Efter skolan gick jag ner te stan för o möta Elena.. Carlos va oxå där o d va jättekul o trf honom oxå:D hih.. Efter jag köpt julklappar te Madde,Coffe,Sebbe så drog jag ner te jobbet för o fixa så jag får bytt bort tiden på lördag:D
Efter d gick jag te håstensskolan o tog bussen te gekås...:) såå jaa dagens inköp blev: att förnya min stash av shampoo balsam o hårinpackning... d e så underbart o göra hårinpackning:D håret blir så mjukt o fint:D jag köpte oxå nya harry potter filmen :D FINALLY!!!!:D o så första säsongen av ONE TREE HILL :D:D:D WIIEEE... o sist men nt minst...en stor New moon poster:D:D::: (A)(A).... skämde ut mej som fan idag asså.. oooohh jag e så skämmig...ska nt  ens gå in på vad jag gjorde HHAHAHAHA..

Hade tänkt lägga upp bilder men internet verkar nt va på min sida..hehe..


Dagens fråga

Varför ska folk låtsas som att de bryr sej så mkt om va som händer i andras liv?? DONT GET IT!!!... ok om d hade vart så som de som verkligen bryr sej... Men d enda folk vill i den här fucking stan e skvaller.

Nån idiot adda mej på msn idag me nån konstig msn namn o fråga om jag vart otrogen.. hallåå?? JAAG??? OTROGEN??? EHHMM NEEE!!.. skaffa ett liv..!!!

ajaa.. orkar nt skriva meer..

//Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0