-Nattis Värld- -

Kul igår :D

Gårdagen va riktigt mysig hos Elena.. :) Vi satt o drack lite o sådär o jag blev la lite påverkad.. blev lite dum men aja jag antar att jag får stå ut me d.. :P hehe.. (AA):$...

Dagen börja me att vi vakna käka o gjorde oss iordning för o sedan dra te stan o va där en stund..sen nu e jag hemma o fixar mej för ännu en festkväll lr såå :) D blir krogen idag o d ska bli skit kul hoppas jag..

Går me en hel del i tankarna idag o folk har vart på mej en del me .. hallåå hur e d me dej?? .. men aaah jag får hoppas kvällen blir lyckad iaf..




Såhär ser jag ut idag:) hihi...
Får se hur d slutar me allting idag..Hoppas iaf att d blir lyckaaaat...
Byeee..
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0