-Nattis Värld- -

Inte världens bästa dag

Dagen kan väl ha vart världens bästa dag för jag spenderat typ hela dagen i Jorges säng o han va ju där:) Men har som sagt nt mått bra o anledningen e för att igår efter simningen fick jag gå därifrån med blött hår o efter d börja jag nysa o snora som en idiot:( inte kul.. När jag väl vakna o Jorge väckte mej för skolan så va jag som en jävla zombie:S.. uusch jag orkade nt .. mådde så dåligt .. o fortfarande mår jag nt bättre.. Svimma ju fan till o me i duschen innan :( nee... men måste te skolan imon.. har endå nt mkt i skolan imon d e ju ba 2 lektioner o slutar 11:20 men d hade vart skönt o ba ligga i sängen hela dagen..oo mysigt:D.. Jag borde ha kmit igång me lite pluggande innan men orkar verkligen nt :( e så sjukt trött på skolan så d finns nt !! :( fan asåå... kan man nt ba födas me all kunskap utan allt pluggande..

Nee nu får jag sluta va på sånt här mens humör..Får la försöka plugga nåt iaf... måste verkligen.. kan ingen ba typ GO NATTI GO NATTI hahah .. behöver lite pepp-talk här:P haha.. aajaaa

Får plugga lite sen nana tror jag.. skulle va skönt me lite mer sömn..

PussoKram..d här blir nog Godnatt oxå;)

Bjuder på en bild på mej när jag va mkt liten :)

Haha jaa en gång i tiden va man liten o söt:D

//Natti


Kommentarer
Postat av: alice

GOOO NATALIE DAMNIT!

2009-11-17 @ 18:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0