-Nattis Värld- -

Grå Dag..



Hela dagen idag har bara varit regnig o tråkig:( Neej uuusch jag hatar hösten..:(
Skolan gick la bra idag.. skippa matten o drog till stan me Emelie o Victoria:) d va kuuuliiigt.. fick köpt en grej på gina, va ska man kalla d.. kjol? aah nåt liknande hahah :D Jag köpte oxå en T-shirt te Jorge på Jack&Jones.. Hoppas han gillar den :) har nt hört ifall han kmit hem från jobbet än så vet nt ifall han sett än.. Hope u like it baby<3
Vi får se hur morgondagen blir.. Kort dag i skolan.. börjar 9:20 till 11:20 så efter d ska jag till Nautilus me Elena o börja träna hahah jag vet jag e seg man fan behöver d:D o d kmr att kännas riktigt nice o äntligen få börjat me d jag vet nt hur länge jag har gått o dragit ut på d nu :P
Jaja.. d blir la till o lägga sej nu jag e hur trött som helst.. Va helt drogad på bussen hem, hoppas jag nt snarka nåt haha :D:D
Godnaaattt
//Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0