-Nattis Värld- -

Fyfan va gott:D

Jaa fan dagen slutade me att vi ba softa hemma hos Jorge vi tog lite kort o så hihi :DVi kollade nya avsnittet av Smallville fifann va bra d va:Dsen innan jag skulle åka me tåget hem 21:44 så drog vi till mc donalds o käka haha :D d blev bigmac meny me garlic dipp till AAAHHH så gott :D:D

Nu e jag ba hemma o såå :) Får se om jag kmr kunna sova nåt jag sov gött som fan inatt hahah :D:D



Hahah ok d kanske nt e världens bästa bilder men aaa :D. Vi tog fler kort men man kan ju nt lägga upp alla såklart..
Jaa d här blir väl kanske ett godnatt antagligen..kan bli så att jag lägger upp nåt mer innan jag somnar men tvivlar starkt på d :)
Tills vi hörs igen..
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0