-Nattis Värld- -

Fredagen den 13:e

Igår så fick vi reda på en hemsk sak.. Evelyn nt e så OK som vi trodde från orkanen i El Salvador.. :'( älskliiing snälla come home safe!!..

Hoppas den här dagen går bättre d e ju trots allt fredagen den 13:e.. men vet nt om jag riktigt tror på d där me otursdag.. :S..

Skolan gick la bra antar jag.. D va ju ba en kort italienska lektion..drog lite tidigare... va hos mormor en snabbis.. nu e jag hos Jorge o skriver lite här..ska åka o träna lite.. :P

Senare ska jag se PS musikalen för min kära lilla Victoria ska va me där så klart jag måste se hahah :D men men nu måste jag dra mej nu börjar d bli lite bråttom :P

Ha d braaaaaaaa... hörs seeen :)

//Natti

Kommentarer
Postat av: Giulia

sv. tacks så mkt :D

2009-11-13 @ 14:52:22
URL: http://disilvestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0