-Nattis Värld- -

Fredag

Jag har nt kunnat skriva nåt på länge men här kmr en update:D

I fredags va d skolan som gällde o efter skolan simma jag i nautilus o d blev en timme o me ett resultat av 50 längder :D fan va duktig jag e :D Sen va d till o gå ner till jobbet för ett stängningspass: 18-02:30.. O den stängningen asåå fy fan:D riktigt jävla kul hade vi o d gick riktigt bra :D jag blev riktigt glad den här kvällen:D lätt en av de bästa dagarna på jobbet:D



Så bra d går när man ba har nånstans o sitta:D:D'
Efter jobbet så hade jag följe me Jenny o A-T o kom tillslut hem till jorge vid 4 på morgonen haha :D Sen va d ba dags o sova o fyfan va skönt d va:D
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0