-Nattis Värld- -

Endast en favorit kvar i idol :(

Fan va duktigt Victoria va på PS musikalen!!!:D:D:D U GOO GIIIRL!!! hon körde dansen te THRILLER me sin dansgrupp :D:D as bra blev d fan va stolt jag e över dej gumman :D:D:D<3<3<3<3

Efter musikalen vänta jag på att Emelie skulle bli klar me sin kvällsservering o så hämta Elias oss så va d mys här hemma hos Katrin o Emelie.. Självklart så missa jag bussen sen!!! :@ Så jag gick alltså neråt mot stationen o sen upp igen :( uusch!! O så va d i regnet o bar på en massa grejer..  Men d blev iaf lite mys här hemma hos dom o så me Jennifer oxå självklart :)..miiiih..

Just nu så kollar jag idol för jag missa ju d innan.. :( fan oxå att Eddie åkte ur jag har hejjat på honom från första början!!!!.. nu har jag ba en favorit kvar eftersom att Erika oxå åkt ut.. GO TOVE!!!!!! Hon måste vinna!!

Får se va som återstår av natten nu :P haha
Godnatt everybody!!! ;)

//Natti

Kommentarer
Postat av: Ayse

Musikalen va sååååå bäst!! :D kunde inte stå still under hela uppvisningen typ! ;D hahahaha ;D SÅ SUPER DE VA!! ;D



Bra att du kunde sova hos dina kompisar :o :D

Puss o kram! <3

2009-11-15 @ 00:31:53
Postat av: Natti

Jaah ellerhuur!! den va hur jävla bra som helst:D:D:D:D:D



haha lr hur tur man nt behövde sova på en parkbänk lr nåt hahah

2009-11-15 @ 01:50:18
URL: http://natalienorden.blogg.se/
Postat av: Vicky

AAAAAAAAAAAAAAAAA i just love your blog girl! it rocks!!!

thanks a lot for comming to ps musikalen! i really appreciate that!!

love u so much my frieeeeeeeeend♥

ses på måndag!:)

2009-11-15 @ 02:05:51
Postat av: Natti

haha thank u baby :D it makes me really happy that u think it is :D:D



Of course i showed up there:D u were on it!!!:D:D:D SO FUCKING AWESOME:D



LOVE U SO MUCH TOOO :D

2009-11-15 @ 02:34:53
URL: http://natalienorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0