-Nattis Värld- -

Duktig jag e :D

Idag va jag i skolan hela dagen... jag e duktig jag vet:D haha.. Efter skolan gick jag o gymmade o fan asså d skakade i benen :P jag kmr deffinitivt att ha träningsvärk imon :P HAHA :D ajaaaa men d e bra ju endå assåå man blir stolt över sej själv o man mår bra me sej sj när man tränat :D

Nästa gång blir d torsdag o fredag:D tror jag tar simningspass någon av de dagarna.. o kanske en av de dagarna tar först träna en halvtimma sen simma en halvtimma:D d kan nog blir riktigt bra tror jag:D:D:D oo jag kmr bli så het om ett par månader när jag tränat såpass länge:D HAHA ;)

Nu e jag hemma o ba softar.. har typ tatt på mej pyjamas o grejer hihi... tänkte ta o plugga lite.. måste verkligen jobba på repotaget i svenskan :P uuusch orkar nt plugga... d hade vart skitsoft om man kunde slippa alla läxor,arbeten o prov..
Skolan görs ju till ett heltids arbete..  :S:(... fyfan asså!...

Ajaa nu får jag sluta o ta o starta mitt pluggande:D sen får jag se va d blir... d blir nog till o sooooooooooova:D..

PussoKram allihopa:D

NEeeej vänta lite:D måste lägga till dikten jag gjorde till engelskan..vette fan om den ens blev bra men aja:P

The silence echoing in my heart
For all that´s left
A big empty hole

A need
To fill it up
For you to unite with me

Come in this lonely night
To make it a joyful day

A need for you
A need for us

Make my endless nights
To endless days

Silence the echoing in my heart

Okeeej assåå nt d bästa kanske men aaah :S Jag hoppas iaf den kan få nåt sorts OK betyg:S O ni som kanske har nån kommentar om att d nt rimmar..så d skulle faktiskt nt göra d ;) HAH! ;)

//Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra!

2009-11-30 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0