-Nattis Värld- -

Världens äckligaste mardröm!!! :O

Aaah idag har d nt hänt något speciellt direkt så går direkt på mardrömmen

Låg i sängen ba o va inne på msn o skrev me Jorge o jag ba decka.. Så iaf..i drömmen så först va d typ att vi hade haft gympa lr nåt sånt för vi va i ett stort omklädningsrum så iaf så fanns d ett litet rum som d kom konstiga ljud ifrån så tänkte kolla va d va (Dum som vanligt) Så endast i underkläder då efter gympan blir jag attackerad av en stor jävla rottweiler!!!.. :O o han högg tag i min arm o jag liksom kände hur d ba tryckte i armen o såg blod forsa ut liksom.. de e ju hundar som nt direkt släpper taget. iaf så alla tjejerna i klassen ba skriker o försöker göra nåt men inget funkar...
på nått sätt iaf kom jag upp på benen o sprang till ett fönster där d fanns en blomma.. Jag gjorde allt assåå mot hunden när den högg efter mej igen jag stack fingrarna i ögonen o sparka i bröstkorgen fan ingenting hjälpte.. tillslut så jag tänkte kanske att han deckar av ifall jag slår blomkrukan i huvudet på honom.. så tog krukan o slog på hunden han ba skaka på huvudet o högg efter mej igen, o ur krukan forsade de ut en jävla massa spindlar som kröp över hela kroppen på mej o jag skriker ännu mer!.. Till slut vaknar jag av att d känns att en stor spindel typ tarantella liknande försöker krypa in i min mun...

så vaknar man på de sättet ni vet me ett ljud o man ba e helt :O:O:O:O:O:O o tårarna ba rann på mej jag hade svarta ränder längs me kinderna assåå o håret stod åt alla håll!! Jag försökte ställa mej upp men va helt svag i benen så föll nästan men tog tag i stolen jag har nära dörren o ba försökte andas.. assåå fyfan d va riktigt jävla äckligt!! O jag e sjukt jävla rädd för spindlar oxå!... uuuusch!!!!!!!!!

D e nog en av de äckligaste drömmarna jag haft.. assåå när jag drog spindlar ur håret på mej va d verkligen som att man kände kroppen o kände hur benen slog runt på fingrarna på mej som att de tog tag för de nt ville släppa taget om mej lr såå..UUSCH!!!! :'(..faan.. assåå .....

Ahh jag tänkte ba avsluta me en bild på mej o ba säga godnatt..måste försöka sova med tanke på att jag ska jobba imon..



Pusshaaay godnatt
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0