-Nattis Värld- -

UpWithPeople

Okeeeeej härom dagen hade jag ett litet meltdown:P d e bättre nu heheheheh.......

I måndags kom det en liten grupp från organisationen Up with people som kom o prata om den o vi gjorde lite övningar tsm o sånt:D d va verkligen jättekul:P

Så igår hade de en show i sparbankshallen så jag o Victoria gick dit för o kolla :D d va så jävla bra!!!:D:D jag kan säkert lägga upp lite bilder när jag fått de av Vicky...

Up with people e en organisation som för en väldigt hög summa pengar låter en i ett halvår åka me en massa ungdomar man e typ nära 100 st:P o man åker te en massa olika länder:P så för tillfället e dom i Sverige o d e helt otroligt asså d e verkligen människor från hela världen :D d skulle va nåt helt fantastiskt o göra nåt sånt där..jag har ju fan aldrig rest...:( MEEEENNN.. då måste jag få ihop en jävla massa pengar o d e fan nt d lättaste:P nee uusch..aja får se hur d blir..man kan ju alltid försöka iaf:D:DVi har ju trf flera av de o d e ju alltid kul o trf nya människor o alla e så trevliga o glada o så :D

Nu så iaf sitter jag i skolan.. ska iväg på italienskan 09:50.. d ska bli kul :D Nu e d riktigt jävla kallt ute o fan jag har inga pengar för o köpa vinterskor..gaaahhh :P hahah jaah vi får la se om mina fötter klarar en måndad till utan varma skor ;D...

JAJA..nu ska jag sluta skriva haha :D:D

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0