-Nattis Värld- -

Shoppiiing

Nu ska jag alldeles strax gå ut te bussen o ta mej te stan :D får se va för fint man kan hitta...stan i Enköping e typ pytteliten men nåt borde jag la hitta iaf:D.. haha.. måste ha nåt nytt o fint te nyår juheee:P..haha..

Men men man får la se va man hittar.. :S.. Grejen e jag typ måste hitta nåt för att jag kmr nt hinna kolla i stan imon för jag åker ju hem o e hemma vid 6 typ.. :S lite tiight me tiden om man säger såå

Aja får se hur d blir :D gooottaaa gooo

Visar va jag köpte sen :D

PussoKram


Kommentarer
Postat av: IQraa

Sv; jag tröttna på den babe .. haha e trött på min design nu fan:P

2009-12-30 @ 13:57:06
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



Jag passar på att önska dig ett riktigt gott nytt år:D





http://housebunny.blogg.se

2009-12-30 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0