-Nattis Värld- -

Seg dag idag..

Usch.. d va ba te o vakna o göra sej iordning för o åka te jobbet...

d va lite rushigt o så i början o jag stod i pompan.. Fan assåå fattar nt va d e men får så jävla ont i min höger hand när jag står i pompan...d måste va för den där gången jag vurpa me moppen o fick gå me gips.. :S men orka att jag ska ha MEN för d livet ut lr nåt :S:S:S
Ajaa.. iaf så hämta pappa mej sen efter att jag tatt lilla menyn me cheese pommes coola o garlic dip :P MUMSII!!!

Nu har jag vart hemma ett tag o idag blir d en riktigt degar dag tror jag.. har nt så direkt mkt lust o göra nåt o har nt heller nåt o göra :(..nee fan va tråkiit.. Behöver i och för sej städa rummet.. men orkar jag? NEEEJ?? haha..

Ajaa jag får la se va d blir utav dagen.. ba softa o slappa hemma..
imon blir d jobb från 18-23.. Älskar o jobba på söndagar för d e OB-tillägg hela dagen HIHIIII :D.. 

Ha d så bra folket.. :D skriver mer sen :D

//Natti

Kommentarer
Postat av: iQra

Sv: du är fin gumman:)



ey säg till någon gång när du jobbar på donken så kmr jag o tjejerna o hälsar på:D

2009-12-05 @ 19:49:11
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Nice blogg!! : )



får väl tillägga att jag tycker du skall kika in min blogg, har precis fått chihuahua valpar:D

2009-12-06 @ 18:36:32
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0