-Nattis Värld- -

Oooj

Shit va dåligt jag bloggat de senaste dagarna:O:O..

Här kmr en uppdatering om lördagen da:P
D va latinofest o d va riktigt nice:D Men innan d så åkte jag te stan o köpte svarta strumpbyxoR:P sen gick ner till jobbet sen jobba sen göra mej iordning sen gå till håsten sen gå till träslövsgården o efter festen gå te stationen:O hahhaha snacka om att d blev mkt att gå o fyfan va kall jag va o såånt UUUSCH:P ME DÅNT LAJKI!!

Söndagen gick mest till för att sova:P.. d va riktigt skönt endåå..men sov nästan för mkt haha.. Åkte te vbg för hade massa grejer hos katrin.. Jorge körde mej från stationen..vi prata lite o så..sen va jag hos katrin en stund..fick julklapp i förskott där o fan fick en as fin navelpiercing:D!!!!!!!! GAAH Så fin den vaaaa:D:D sen örhängen oxååå :D:D oooo katrin du e så fin :D wiieee.. så glad jag blev...
Sen gick jag te Jorge iaf o sov över där.. e i skolan nu ..usch palla..men tur d e sista dagen iaf.. ska bli riktigt gött o slippa skolan ett litet tag sen.e så grymt skoltrött..

Neee nu ska jag dra mej :P.. hörs seeen:P
//Natti

Kommentarer
Postat av: Ayse

E ni tillsamans igen??? :o :D !!!

2009-12-22 @ 01:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0