-Nattis Värld- -

life sucks



There´s a girl in the mirror, I wish I knew her..

Känner igen mej sj på ett sätt endå.. e samma tjej som innan ba me andra värderingar..
Av vissa accepteras jag av andra nt.. så svårt o veta VEM E JAG när man nt vet vem man ska va för inget accepteras :S

Alla vill hela tiden man ska va glad o grejer
klart jag vill va glad.. men på nåt sätt känns d som om när jag visar att jag e glad känns d falskt för jag e ju nt d riktigt endå :S.. finns tillfälle då jag e lycklig..Men de tillfällena kan nt upprepas längre.. så va gör man :s
Aaah man försöker göra d bästa av situationen men när man nt vet d o allt istället ba blir fel va gör man då :S
lets just say im lost.. :s
allt blir ba feeeeel feel feeel!!!

döda mej nåån :S hatar d häär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0