-Nattis Värld- -

JÄVLA SKIDÅKARE!!!

JÄVLA SKIDÅKARE ASSÅ!!! HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDD

DAMP DAMP DAMP DAMP!!!!!

Jag o mamma tar ut Miro på en längre runda o går på spåret .. alltså typ som en slinga i skogen.. vi har termobyxor på oss o hela kittet för d e så mkt snö..

Så e d som ett spår precis där man brukar gå..asåå på stigen.. För d e typ skidåkare som kört där.. Grejen e varken jag lr mamma tänker d kmr nån direkt såå..o d enda man hade o gå på om man nt gick på spåret va att få gå o trampa snö o man sjunger ner i snön lr såå
klart man går på spåret dåå!..

Så kmr d en fucking skidåkare i en jävla fart vi hinner nt ens reagera mamma typ hoppa undan men jag har ju Miro.. o asså han e 7 mån o väger 45 kg.. han e rätt stor o stark de nt d lättaste o få  bort honom.. men den här jävla skid idioten ba säger helvete fan oxå shit.. han forstätter liksom åka han gira liksom nt åt sidan lr nåt :S..
O Miro blir helt galen han blev ju fan skiträdd..han skäller som fan o hoppar fram o tbx o visar tänderna som fan o reser ragg.. Men d e nt lätt för honom för jag drar i kopplet som fan o försöker få honom o komma in till mej men den jävla skidåkaren ba slår efter Miro me sina jävla stavar istället för o stanna!!!!!!!! Han åker ju förhelvete typ in i oss o vägrar typ stanna o ba slår o svär!! Jävligt moget för en vuxen människa!!.. Miro hoppar upp mot sidan i en snöhög typ o skidtönten åker förbi så säger han va fan ni kan ju nt gå på spåret..o jag kan knappt andas jag fatta knappt va som hände..så fortsätter jag gå..jag försöker ba lugna Miro.. Så säger han

-Hörru! Gå inte i spåret då
-Ah men du ser la för fan att jag håller på o flytta mej!!
-Ah bra!!
Så åker han iväg.. Jag o mamma blir skitförbannade o väljer o gå tbx istället för o fortsätta gå där..

VILKA JÄVLA IDIOTER D FINNS ASSÅÅ!! OFTA MAN SLÅR ME SINA STAVAR PÅ EN HUND!!:@:@:@:@:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0