-Nattis Värld- -

Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen

D blev ingen skola för mej idag.. magkatarren dödade mej imorse.. :S .. uusch.. aja. men har iaf fått sova ut en massa d känns riktigt skönt :D Somna fan typ halv tio igår på kvällen..fan innan d till o me tp 9 kanske ... o vakna typ efter 12 idag.. hehe... där kan man snacka om att ha sovit ut .. :P

Nu har jag gjort mej iordning o sådär..ska åka in te stan o trf Jorge.. Av nån anledning så har deras fjärrkontroll hamnat i min väska :S:S:S fucked up saker händer ibland.. kan d va ödet?? naee jag tror nog nt på ödet.. men om man ska tro på ödet så.. Va har ödet för plan för mej :S för jag fattar verkligen nt va som händer me mitt liv för tillfället..

Får se hur dagen blir idag jag hoppas verkligen att den blir bättre än igår..d kanske blir utgång idag men får se jag e nt säker än.. plus då får jag antagligen ta nattbuss..lr sova nånstans men varT?? hahahahah

fy fan va mitt liv har blivit liksom osäkert me allting.. innan för ba typ 2 veckor sen va saker o ting mer säkert.. saker o ting va nt så liksom.. rörigt som d e nu :S va händer egentligen



Såhär ser jag ut idag..kan detta gillas?? hmm :P haha

Aja nu ska jag dra mej ska snart gå o ta tåget o sådär :D ha d så bra allihopa..
Puusss//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0