-Nattis Värld- -

Hihi:)



Jag på tåget, seriöst undra va folk tänker typ :Vafan sitter hon o tar kort på sej själv på tåget??? TÖÖNT... hahahahhaha :P
Jag kan tänka mej d...:)

Här e en bild oxå på mej o Gabbe efter italienskan :D



Haha va söta vi e.. :) Fan d va så najs.. jag hade nt sett nya tidningen av piraja.. (gymnasietidning) så när vi på italienskan gick upp te datasalen så såg jag piraja me Kristen Stewart på framsidan.. Den ba låg där på ett bord:O hahah. :D jag ba :O:O:O MÅSTE HAAA... Gabbe lät mej nt först men fick den sen hahah :D

Nu e jag ba hemma.. Farmor o Farfar e här o passar ungarna te Pappa o Heléne kmr hem från Gekås... köper in de sista julklapparna haha ;D... Sen ska jag in te stan o trf lite folk för lite party u utekväll :D D ska bli riktigt nice:D Här kmr en bild på farfar me Jennielie i knät :D Hon satt så lugnt o tyst hos honom :D


Farfar,Jennielie<3

Nu ska jag bättre på sminket lite o platta håret:) Sen blir d o kolla va jag ska ha på mej oxå..uusch..hatar o nt veta va man ska ha på sej..d e ju Latinofest imon me så måste ju kma på nåt o ha på mej då me :P haha... Vilket komplicerat liv man har ibland ;)


Kommentarer
Postat av: indiraaa :D

e det din lillasyster?:O walla hur många syskon till har du fått hahah:D

2009-12-18 @ 17:54:45
Postat av: Jenny

Natalie, gör mig en tjänst å säg åt pojken min å raka sig.. han lyssnar inte på mig ;)



Jag brukar läsa din blogg så där, lite läskigt för det känns verkligen som jag känner dig =)

2009-12-18 @ 22:42:53
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: Ayse

Synd att jag slutade italienskan :( men ska komma o hälsa på er!!! :( :D <3 <3 <3 pusss!!!

2009-12-22 @ 02:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0