-Nattis Värld- -

HAlloooo

Nu har d vart lite  segt på bloggfronten men här kmr iaf en liten uppdatering:D

I lördags när jag prata om att  jag nt hade nåt o göra så aah d stämde nt så länge direkt hehe..Jag tog en buss te stan o trf Vicky..Vi gick te  hemmakväll de sista 10 minutrarna de hade öppet o köpte massa godis o gott:D...så va vi hemma hos henne o hade d jättemysigt:D Prata på skype me  en av hennes kompisar o såå :Do facebook oxå..:D alltid kul o lära känna nya människor:P .. Jag gjorde en fotomapp me henne o mej  på facebook oxå:DKuuliiigt..

Iaf så vi somna kanske halv5 på morgonen o sen va d bara o dra upp o käka frukost o sånt o hjälpte henne att skriva ett brev på svenska:P Efter d skulle hon te gbg..så vi drog ner te stationen o jag kolla bussar för o ta mej te jobbet.. Jag åkte dit iaf o oturligt nog så va jag på jobbet 15:05 o börjar nt  förrän 18:00:P HAHAHA..aaah d blev ju som d blev.. :D o aaa iaf så jobba jag te  23:00 o Elena kom o mötte  mej.. o i regn o blåst tog vi oss till slut hem till henne...vi va la här vid 00:30 kanske haha.. helt blöta o  trötta:P men vi satt uppe o kolla på film o simpsons te vi somnade runt 05-06.. Ingen skola för nån av  oss idag.. Ingen av oss mår nåt  speciellt bra... Ont i huvudet,halsen
, kroppen o feber o grejer.. :S uuusch..

Ajaaa.. nu snart ska vi till hennes mormor o äta pupusas:D OOOOHHH :D:D:D:D SÅ GOTT:D e galen i pupusas..d e så  gott.. helt klart el salvadors bästa maträtt haha..iaf av de jag  smakat (A).. hihi..

Nu ska jag sluta skriva fan.. måste torka mitt hår o sminka mej lite..orka kma hem te nåns mormor o se ut som en zombie:Phaha:D

Aja JALLABYEE!!!:D

//Natti

Kommentarer
Postat av: Sabrina

SV;

Varsegoood : )



Javisst är dem supersöta :D:D .. hahah, nääe. Hade man bara kunnat ge bort så! :D



Har lagt upp fler bilder & info på valparna nu, kollakolla!:)

2009-12-08 @ 12:59:17
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0