-Nattis Värld- -

Fredag o lördag, 2 jättefina dagar

I fredags så va jag först hos katrin efter att vart hemma hela dagen.. Jättemysigt hade vi o mitt kära te-behov HAHA :D Ajaaa sen så iaf gick jag o trf Jorge o va där o sov över hemma hos honom :) Vi hade d jättebra o jättemysigt<3<3<3<3

Sen vakna vi o ba dega skit länge jag somna om men låg gärna kvar där endåå (A) hihi.. Sen skulle Jorge åka iväg o va me jobbarkompisarna o så så jag gick för o hälsa på Katrin o Inti.. Hade tänkt åka me 18:30 bussen hem men jag börja läsa för Katrin ur Breaking dawn o vi kan ju nt sluta direkt:) så tänkte jag tar tåget 19:52 men oooopps glömde bort tiden haha :D så tänkte tar buss hem efter kl 21.. Men vi gick hem te Dear o kolla på en as bra film!!! o fortsatte kolla på fler filmer o grejer o sen kom vi hem igen runt halv 3 på natten :P sen va d dags o sova.. Vakna me en jävligt dålig nyhet imorse ba.. som fortfarande gör att jag e helt jävla FUCKING pisst off!!!


D känns som en stor del av mina blogginlägg går ut på att skälla o skriva massa svärord.. D finns mkt som kan göra mej upprörd.. nt mitt fel :) Men seriöst d här slår fan allt! Har verkligen nt vart såhär arg på länge!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH
Vill ba skrika lr nååt!! Hatar o va arg assåå!!.. D här kmr antagligen att påverka hela dagen.. :(
Jag e hemma nu iaf o nu ska jag in i duschen sen ska jag städa o tvätta o grejer.. Ajaa plikten kallar
Gotta go,


//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0