-Nattis Värld- -

Fan va duktig jag vart idag:D

Idag har jag vart väldigt duktig tkr jag:D Först så va jag barnvakt lite te pappa kom hem från jobbet, Heléne åkte till IKEA... Efter d så började jag tvätta, sammanlagt idag har jag kört 5 maskiner o då hängt upp o slängt in i torktumlan :D Sen efter d tog jag mej an diskmaskinen me..:) Tömde o la in ;)... O så har jag ÄNTLIGEN fixat i mitt rum :) Jag slängde en massa grejer o shit o dammsugade o bytte sängkläder o såå :) Sen så tänkte jag vrf nt fixa lite me mina blommor :) Så jag tog bort alla dåliga blad o tog bort skit ifrån deras jord o så duscha jag dom o sådär:) Sen duscha jag o efter d la jag en ansiktsmask o sen smörjde in mej me NIVEA Summer Beauty:) Så d känns riktigt nice idag asåå jag har fått gjort en hel del :D


E jag nt söt HAHA



Såhär ser min säng ut nu :D tkr d ser riktigt mysigt ut o lägga sej där :D

Nu får vi se va d blir mer utav kvällen :) vila sej lite kanske?? Hm,
Imon blir d iaf te o träna FIFAN va najs;D;D hihih...

PUssshaaay
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0