-Nattis Värld- -

Faan...

Fan vilken seg o tråkig dag :(.. Har knappt gjort ett skit .. Duscha o sen ba gick i morgonrock hela dagen o sen ba möglat.. Haft en så seg dag..så tänkte ba vila typ en halvtimma..ställde typ larm på mobilen för o vakna men d verkar nt ha funkat så sov typ 3 tim..skit bra ju! Nu kmr jag definitivt nt kunna sova inatt..:S Fan asåå..aah dagen har verkligen nt gått som jag tänkt mej att den skulle... Hade ju typ funderat på att åka tbx te vbg idag igen oxå ju men d blev  ju nt mkt av d :/ ooooh.. e så arg idag så d finns nt :P ehhee...

Fan nu hade jag skrivit en jävla massa så börjar internet o cpa så all text försvinner :@ GAAAHH finns d nåt mer irriterande?! 

Ah jag får la se va som återstår av denna kväll.. Nt mkt sömn iaf eftersom kära Natalie nt e så smart:S HAHA.. men aah.. Fan finns mkt att göra såsom typ städa..!! D ser förjävligt ut på mitt rum fast endå d e ju nt riktigt helt mitt fel eftersom jag har mina kära syskon som stökar ner oxå :O :@ NT OKEEJ!!... Men sen på nått sätt känns d typ som vrf städa?? D e endå aldrig så att jag har nån här endå så behöver nt skämmas HAHAH ..vilken snygg taktik jag har :D HAHAHA ...

Ajaa..nu får la jag se om jag kna få nånting gjort..förhoppningsvis kan min text sparas oxå :P hehehe

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0