-Nattis Värld- -

:)

Va hos Emelie hela dagen igår...sov där o vi va uppe hela natten hahah:P shiiet asåå..:P..fan va trött jag va..hade tänkt att åka hem skit tidigt för o städa o fixa lite här hemma.. har nt sådär överdrivet mkt o göra o fixa då för Heléne har typ redan fixat en massa... men endå.. aah sen tänkte jag dragit te stan o sen då blir d bio... men aah nt mkt blev som planerat för jag kunde nt vakna när jag väl somnat hahah :P ...

Men ikväll blir d iaf bio :D:D:D<3<3 Jorge ska bjuda mej på o se Avatar!!:D Den verkar så jävla grym den filmen asså!!!:D:D Hoppas att allting blir lyckat idag:D

Den verkar så fakkiiing niice:D AJ WIL LÅV IT!:D

Neeh nu ska jag fixa lite till här hemma o sen blir d nog till o duscha o göra sej iordning..
Måste ju va lite fin idag lr såå.. ihihihi..(A):$

Imon måste jag nog fan te gekås..sista inköpen typ sista minuten.. men måste verkligen få köpt lite mer grejer..känns liksom skönt o få d fixat än o ligga efter en massa senare :S.. nee d gillar vi nt!!:P..

Ajaa ha  d så bra everiiboodii :P
//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0