-Nattis Värld- -

:)

Fick frågan om hur många syskon d e jag har;P

Haha jag har 7 yngre syskon

Hela syskonskaran består av mej,Madde,Coffe,Sebbe,Alex,Isabelle,Williham o till slut Jennielie:P hahah så d e rätt många:) Men d blir mkt kärlek :) hihi..

Jennielie förlöstes här hemma :) Av mej o Susanne(moster) sen hjälpte pappa till oxå ju :) hihi..




Ajaa nog om d:) ... Nu har jag gjort mej iordning lite mer iaf o sådär.. KAn ta en bild sen o lägga upp kanske hur jag ser ut idag:) hihi.. D blir till o va hos Ralle en stund me lite folk sen ska vi te krogen:) Wiiieee d blir kuliiiigt:D:D

Uppdaterar kanske mer sen dåå :) Lr inatt lr imon hahah ..Mitt liv går typ aldrig o planera

//Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vafaan. Har du hjälpt till att pluppa ut en bäbis? Hur coolt är inte de då ;D

2009-12-19 @ 07:41:41
URL: http://nilss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0