-Nattis Värld- -

:)

Sötaste Victoria va på spanskan när hon berätta om hur d e o va utbytesstudent o om sitt land Argentin:DLägger upp bilder sen :D....
Sitter ffr i skolan nu hahah väntar på buss te håsten för pallar fan nt gå i kylan jag fryser ihjäl:P hahha....

Sov hos Emelie igår för missa min buss:) hihi..vi hade jättemysigt faktiskt men fick sån jävla huvudvärk asså d va helt sjukt :S..brukar nt ens ha så ont så fatta nt vrf... hade så mkt att jag försov mej te skolan idag igen...Herreguuuudd:S:S Ajaaaa..hahah..men jag kom iaf hit sen..wiiee:D

Nu ska jag snart gå o ta bussen hem te Emelie...blir nog kvar där kanske te jag tar bussen hem sen vid 9..vet nt näär men ajaa..Sen när jag kmr hem ska jag göra mer uppdateringar me lite bilder o sådär:D MÅSTE GÅÅÅ

KMR MISSA ANNARS:D o jag e ju så bra på o missa bussar hahah..

PUSSHAAAYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0