-Nattis Värld- -

Älskar verkligen att shoppa



D här har jag köpt idag:D

Ett 5pack svarta strumpbyxor LINDEX: 69,90,-
Den svarta väskan som e perfekt till utekvällar LINDEX: REA 99,-
BH, H&M: 149,-
Trosor,H&M: 69,50,-
Jeansleggins, H&M: 149,-

D va naajs tkr jag:D hitta fan inget speciellt o ha på mej imon.. om d blir utekväll(vilket jag hoppas) så har jag iaf skor, strumpbyxor o väska klart:D fattas ba överdel hahah :D


lite bättre bild på väskan
de asså svart siden utanpå o rött inuti:P me en kedja dåå... Måste fan säga att den e mkt finare i verkligheten haha :D
men de skitbra för man får plats me d enda man behöver vikket e plånbok,mobil o kamera:D


Neeh nu måste jag fixa lite grejer, måste packa allt jag nt ska ha o så lämna framme d jag ska ha på mej..fan åker ju rätt tidigt imon fan..måste ta buss härifrån 10:25 o sen sitta på stationen te 11:48 sen åka te Herrljunga o e där 15:18 o sen därifrån te Borås e där 15:55 sen går tåget te Veddige 16:42 så e jag i veddige 17:36
Ussch d låter förjävligt nu när jag läser d.. OOH VA JOBBIIIIT:P.. haha..

Ajaa.. nu snart blir d Victorias Secret på tv!! :D så ska man dreggla över heta underkläder man önskar man hade o hata sej själv för man nt ser ut som dom :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0