-Nattis Värld- -

I´m off to sveriges näst största stad! :D

Senaste tiden har det inte hänt mycket mer än jobb, jobb jobb och mera jobb. I lördags blev det att käka på Kvarters krogen i stan med Elena, sedan var vi hemma hos hennes mami en stund med familjen. Alltid lika mysigt :) Sedan fick jag gå ner till jobbet :)



I söndags så firade vi att mormor fyllde år. Sedan på kvällen fick jag åka in till jobbet och stänga. Den senaste veckan var det jobb ons, tors, lör, sön, mån så nu har jag bara varit ledig i fredags och igår.  Nu är jag ledig fram tills på söndag så detta tänker jag utnyttja! Idag tar jag mig en tripp till Göteborg! Det ska verkligen bli jättekul! Stannar nog där hela veckan praktiskt taget tror jag :)

Såhär ser man ut nu innan man ska åka :)

 HAHA ser ut som en ödla eller nåt.

Ursäkta röran i bakgrunden på bilderna. Men jag blir alltid sån när jag packar grejer att jag släönger saker hej vilt. Sen blir det såå roligt att städa upp :)


Nehe, nu ska man nog fixa de sista grejerna så ska jag till stationen. Ha det bäst mina sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0