-Nattis Värld- -

Ahmen Tjabba Tjena!

Har varit seg med bloggandet men nu som jag sagt så många gånger innan så ska jag sätta igång igen!

Fredag:



Tog fina bilder i Brunnsberg med min nya fina mobil! En vivaz och den är dessutom vinröd, eller ja, mer åt det rosa hållet! Köper den av Jorges brud. Fan desperat behov av en ny tele pga att den gamla bara dör hela tiden! Fast det är ju inte så konstigt så mycket den måste stå ut med mina damputbrott.

I alla fall så träffade jag Amel. Och det var första gången på jag vet inte hur länge. Kul när man får upp kontakten igen :) Vi hade en jättebra dag i solen. Jag kan ju dessutom berätta att i den "Statoil muggen" var det ju något betydligt starkare än kaffe! haha!
Senare på kvällen blev det utgång med Elena och Sammie, Bella och två andra tjejer var också med men de försvann haha. Vi gick i alla fall till Cheers men det var ganska dött. Så vi tre gick för att käka pizza på den nya brevid. Deras slogan är typ " varbergs största pizza" jag kan lova er att de ljuger INTE!!!

Lördag och söndag var det stängningar som gällde för mig. Stackars pappa fick åka och hämta mig hela tiden. Nu i veckan jobbar jag tisdag-lördag. Inte så kul direkt men pengar det behöver man!
Ångrar verkligen att jag fetade mig så mycket som jag gjorde på rasten idag! Men jag höll verkligen på att dö av hunger!!

Nu ska jag tvätta och fixa lite. Har verkligen inget kvar att klä mig i! Inte så kul! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0