-Nattis Värld- -

Älskar att döda zombisar

Sitter i skolan nu o tänkte ba köra ett snabbt inlägg.
Våran rauter har gått sönder hemma så d e ganska segt me uppdaterande här. Men men :)

Igår hade jag en jättetrevlig dag faktiskt. Först va d skola o de alltid kul me tjejerna, d va jättekul o trf Shqiponje. Den lilla sötnosen har ju vart bortrest hela lovet så ..
Efter skolan så skulle jag hem te Jorge o hälsa på honom o familjen. D va jättetrevligt faktiskt :D
Vi hann kolla på 2 filmer o sen spela lite.. Vi spelade Call of duty - nånting HAHA :D Iaf så skulle man döda zombies o sånt:D Jag e skit skrajj för de jävlarna. Vi får ta en revansch mot zombiesarna nåndag faktiskt. Vi dog ett par ggr.. Next time you will diiee!! mother fuckers :D

Får la se va för intressant som händer idag. Ärligt talat blire en skit tråkigt dag. Bara skola o plugg.. fan va kuul!!

Har verkligen skit mkt i skolan nu. Vill nt ens tänka på d. Men d måste la göras.. :/


Tänkte slänga in min nya favorit låt :D I LOVE IT




Nu måste jag gå te filosofin... Skitkul :)

Ha d bra
Puss&Kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0