-Nattis Värld- -

Victoria Estrada <3

Älskling du e helt underbar!! Va skulle jag gjort utan dina underbara ord! Tack för att du finns! Tack för att du e så fantastiskt underbar. Du gav mej tårar älskling..<3 LOVE UU SOO FUCKING MUCH.. Skit svårt att du nt e här ..


Önskar Argentina va ett grannland så jag kunde hälsa på dej me bara ett tåg lr nåt.... Alla ni andra kan se så underbar hon e .. hon skrev d här :


:(:(
ogillar att du inte mår bra! Du har mycket grejer o göra, och livet för dig är inte alls lätt! Men du gör ett jobb som ingen skulle kunna göra bättre. Jag lovaaaaar! Jag vet inte hur du gör! Men jag och alla kan förstå att det är inte lätt, det är väldigt stressigt!
Mycket med skolan, med jobbet, hemma hos dig. Mycket att göra. Det känns inte bra att inte koppla av!, så snälla GÖR DET!! Du behöver det :)
Fyfan. Jag skulle vilja vara med dig. Vi skulle kunna koppla av med Twilight eller One three hill. eller hur? Så lätt! haha :D..
Jag saknar dig som fan! Och hoppas verkligen att vi träffas igen snart!..
Du har varit och du betyder jättemycket för mig. Som du sa till mig, du är som min stora syster liksom ;)
Tack för allting hjärtat! Livet skulle inte vara det samma utan dig!!!!!!
Kan vi skype på torsdag kanske? ♥ Då hade jag tagit mina 3 prov denna veckan haha så jävla nervös nu!!!!!
ska plugga nu!!
JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG! Snälla koppla av, annars ska jag kicka din ass :D
puss puss !


Sätt det i din blogg! Det gick inte att skicka det -.-.-.-.-

Love yoooooou♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0