-Nattis Värld- -

Va fan e d för fel på mej?

Jag fattar d nt . Varför ska jag va så jävla dum i huvet?

Jag e den typen av person som aldrig kan tycka någonting faktiskt går bra i mitt liv. När d gör d så e d typ too good to be true. Asså typ som man väntar på another shoe to drop(Vet nt uttrycket på svenska men hoppas ni fattar)
 
Jag kan aldrig tänka att någonting e 100 % bra. Jag ser alltid nåt fel i d??!! VARFÖRR.. Jag måste lära mej att saker o ting faktiskt kan gå bra i livet utan att ett problem väntar runt hörnet. Kan jag aldrig lära mej att ba hålla käften när jag borde?
Kan jag aldrig lära mej att nt göra saker o ting så stora o flippa över? .. Mmmmmmm.. De nog d jag måste lära mej i de här dagarna av lite isolering. Måste låta mej gå in i mej sj o undersöka vafan de som e felet?

Jag måste hitta VAD d e som gör att jag aldrig kan vara nöjd me att saker e bra. Vrf kan jag aldrig bara go with the flow o ba chilla lite? Vrf ska jag alltid va så himla spänd o stressad hela tiden, jag kan aldrig koppla av

Jag kan aldrig tro att bra saker faktiskt kan hända mej me.. Jag gör alltid en bra o stadig situation till d värre, jag gör den alltid instabil

Asså ni fattar nt hur stort problem d här e för mej, Någon som vet hur fan man ska göra?

Känner mej grymt förvirrad just nu. Fattar nt va jag håller på me ibland. Vrf jag alltid ska säga förmkt när jag borde hålla käften o låta d va. För d finns en del av mej som e den där softa människan som nt blir arg för minsta lilla, den som förlåter o e snäll liksom. Vrf har jag begravit henne? Vrf kan jag nt låta henne kma upp till ytan lite oftare?

Måste göra d
Jag måste...

Till varje pris.


 

Den här låten e helt underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0