-Nattis Värld- -

Om du var här

Om du hade varit här..

Många ggr har jag undrat d. TÄNK OM du var här. Vad skulle hänt då? Vad skulle vi göra? Hur skulle allting ha sett ut ?

Jag vet vad jag skulle göra. Om du skulle komma hit. - Om du skulle vara här ...

Du skulle få se hur mitt liv e. Du skulle trf hela familjen o släkten igen. Du skulle få trf min fästman o alla mina vänner. Jag skulle visa dej alla ställen jag älskar o vara på. Äta på favorit ställen. Massor me saker.

Fast... Du vet redan allt detta lr hur?

Kanske d hade vart bättre att OM du va här, skulle Du visa MEJ allt istället. Visa mej allt som betyder mkt för DEJ! Kanske jag skulle förstå bättre, förstå dej bättre. Lära känna dej bättre.

D e just d.

Om du var här.... Hade vi lärt känna varandra bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0