-Nattis Värld- -

My love for u is SO BIG<3

Update:
Tisdag: Dagen börja me försovning! SKIT bra Natti!!!!.. Nååja, Sen vare iaf skola o efter d drog jag o Shqiponje te gymmet o körde lite ;) Tog moppen dit, roligt o köra me shippen!
Efter gymmet så åkte jag hem te Katrin, tog en kopp te o hade de trevligt. Sen åkte jag ner te stationen o hämta Emelie så drog vi te willys o handla lite o sen hade vi en jättetrevlig kväll!!

Onsdag: Skooola.. Gött som fan o ha en nice sovmorgon. Efter skolan va d chill me Emelie sen så trf jag Jorge o sov där! <3 Love u so much bebe<3

Idag: Skola?????????????? *hosthost*
Idag blev d en sängdragare..o hur underbart e d nt o ha en me Jorge! (A).. Sen ba sista minuten blev d en gekås tripp, Jag, Jorge, Carlos o Elena käka mat på via veneto o sen så en snabbis hem te henne. Sen va jag ba hos Jorge en stund, satt o skratta me familjen sen fick jag köra hem me min stoora packining :P
Nu har syrran snackat om lite powerwalk. Så d kanske blir promenad me henne om en stund

Jorge dedikerade en låt te mej. O den e helt underbar! Vet nt hur många ggr jag lyssnat på den nu.. ÄLSKA IYAZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0