-Nattis Värld- -

Hoppas på ett gott resultat

Haft d hur mysigt som helst!!

Att vakna jämte min baby e helt underbart. Iaf så var d en ganska så seg morgon men sen gick han o sväföräldrar för o rösta på Bockstensskolan. Sen åkte jag o Jorge hit te Veddige. Jag sprang in för o hämta min röstlapp o sen åkte jag till Vidhögeskolan för o lämna in min röst. Så nu får vi hoppas på goda resultat.

Efter d tog vi en sväng om pizzan.. Asså jag lovar jag mår riktigt illa. Kunde nt ens äta hela men syrran fick ta mina rester.

Nu ba ligger jag här o jäser. Ska ta o fixa lite här hemma. Får se va jag gör. Känner verkligen för en go dusch o sen ansiktsmask.. mmm.. me likeey..

Måste tillägga att jag verkligen älskar OTHs nya opening! As bra för o ha den sista säsongen :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0