-Nattis Värld- -

Fan va jag e kass ibland

Har vart jävligt dålig på o blogga de senaste dagarna men aaja.. Har la egentligen nt funnits mkt att blogga om. HAde en jättemysig helg me min älskling. Vakna me han idag me så vare skola:) Dagen gick fort som fan idag, sen åkte jag hem. Har pluggat lite o så baka jag kladdkaka som vi åt me glass.

Nu sitter jag här, me ny frissa.. Lr aaah.. Syrran klippte o färga d:) Känns as gött för håret e så jävla slitet. Hon tog 2 cm sen om nån månad lr två tar vi 2 till hehehe:P
Gött som fan o ha en frisör här hemma :)
GIllar nt o klippa mej egentligen men man måste ju. Jag vill ha hår långt som fan men d måste ju va fint oxå :) Jag tar iaf hand om d me hårinpackning 3 ggr per vecka!!
Nu känner jag mej rätt hungrig faktiskt, ska ta mej nåt o äta o sen ska jag ba decka till en film lr nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0