-Nattis Värld- -

Trust no one but yourself

Haha jaa, Dagen sluta nt igår som jag trodde. Den blev bättre än va jag trodde<3
Först var d såhär:

Jag tog mej te håsten så promenera jag o Elena ner te stan. Vi käka lite gottis på Amigos o kolla på stan. Jag köpte en tunika på ginatricot, svart med långa armar. De som en lång tröja egentligen men lite snyggare typ att ha till fest:)
Sen så nere på Ur&Penn hade de as fina ringar i silver o allt de hade i silver va till halva priset. Köpte en underbar ring för 400 men sen var d halva priset så d blev 200. Nu e d nämnligen såhär:

Jag har förlovat mej me mej sj :)
Jag vet att jag aldrig kmr svika mej sj, jag kan lita på mej sj, o går nåt fel har jag mej sj o skylla nt nån annan jävel som fuckar me mej :) Fuck alla andra. It´s me that matters
Undertiden då vi kolla runt o körde lite psykologi prat så fick jag sms av Iqra. Så drog hem te henne sen. De blev mys me pizza o massa annat smått o gott. Även lite psykologi snack där me :) Haft en jättemysig dag tack vare två underbara tjejoooor<3
Runt typ 22:45 drog jag mej från Iqra för o ta bussen 23:25. Allting gick bra, jag måste säga att d va lite småläskigt ibland me mystiska människor som kmr fram utan föraning men nåja. JAg klarar mej!


Jag me min fina ring. Asså.. den e helt fabuolus! :) LOVE IT.

Nu ska jag strax åka o jobba. D blir ett kort pass 12-16 sen efter d så får vi la se va som händer, inga planer. Kanske blir att man ba drar hem. Måste tänka igenom om jag har nått plugg o göra?
Känns gött som fan att man tar studenten snart. MEn e oxå stressad te max för att få allting klart o få d bra oxå. Vi har filosofi prov i veckan o e skit nervös för d. Filosofi e nt alltid ett lätt ämne

Aja nu ska jag göra annat än o ba sitta här o babbla om allt o inget! :)
PussoKram på er. Hörs kanske ikväll :)

Kommentarer
Postat av: nella

ooh du är sån liten snake.. du snor min "jag har förlovat mig med mig själv"-idé utan att ens nämna att jag ligger bakom nått så genialiskt! :o fyy!

2010-10-11 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0