-Nattis Värld- -

U just gotta love life

Va ska jag göra me mitt liv? haha.

hänt mkt de senaste dagarna men ärligt talat så pallar jag nt skriva ner massa.. Mår nt så bra för tillfället heller men nåååja :)

Imon blire kuuul!! Sibel fyller 20 idag så imon ska d firas me pompa o ståt! Kul me lite partaj.


Asså, när livet känns typ stillastående o allt känns tråkigt för d nt händer nåt nytt. Då tkr man d e tråkigt,  sen när man väl har ett liv som aldrig står still o d händer saker hela tiden så tkr man de jobbigt. Man blir väl aldrig nöjd antar jag :)
Kmr antagligen aldrig o va nöjd antar jag. Saker o ting kan aldrgi vara för bra...

Nåja, ska sluta me deppande. Nt bra för hälsan:) I´m to fly to be deppressed!! :D

Man ba måste älska livet o älska d som e bra :) Skit i d dåliga..
Känns endå som att livet börjar på NÅT sätt ordna sej o saker börjar bli bättre igen liksom.. Men sen ba hamnar man i en svacka lite grann.. Jaja. Fattar knappt va jag skriver längre

PussoKram på er ..
Här kmr dagens låt :



Gillar den som fan (A).. synd att d nt stod Natalie bara.. palla me H ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0