-Nattis Värld- -

Tur i oturen

Tror nt jag somna förrän nångång efter 3 inatt... som vanligt typ.

När klockan ringde på kvart i 7 så jag ba fuck that o ställde om den till tio över. När klockan väl ringde så tänkte jag 5 min till, 5 min till. D blev visst 40 min till.... Flög upp när jag såg klockan var tio i åtta o jag måste va påväg till bussen kl 8. Så ba tog på mej o drack ett glas cola till frukost.

När jag hade gått en bit så kom jag på: Jääävlar,.. mina jobbarkläder. Så fick gå tbx o sen gå mot bussen, tänkte att jag hinner aldrig me den jag får försöka me tåget.
Men jag hann fan! Bussen va sen! GÖttaaaannns!!

Nu sitter jag i skolan o väntar på att svenskan ska börja, 09:40. Ska nog dra mej till cafét en sväng o köpa mej lite frukost!! haha :D

Neeeehhh vrf sitter jag här? Magen kurrar

PussoKram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0