-Nattis Värld- -

Modell för en dag

Haft en toppendag me min älskade Elena!! 


Dagen börja me att vi åkte hem till mej o tog oss en fika :) Sen begav vi oss ut i skogen me fotoutrustning o jag skulle leka modell!! :D SÅ jävla kul. Dagen blev nt riktigt som vi hade tänkt oss så vi ska fortsätta i dagarna som kmr men fan! E så jävla tacksam

D e verkligen en självförtroende boost asså.

Bilderna kmr att kma upp här inom kort! :)

Här kmr iaf nåra cam bilder. Då ser ni hur jag typ sett ut idag o sen roliga bilder på mej o Elena i cam. Fan va roligt vi hade asså! Nt skrattat på länge som jag har me dej gumman. Tack så mkt för underbara stunder du ger mej <3



Elena sminkade mej jätte jättefint o lockade mitt hår! :D synd att lockarna försvinner efter ett tag..



Fler bilder från hela dagen kmr inom kort, både här o face..

Tänkte ta nåra fler bilder på mej :)


Som sagt då. Fler bilder kmr inom kort. Hon har en massa o göra me alla bilder. Vi ska ju även fortsätta att fota så ni kmr att få se en hel del mer :) PussoKram på er sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0