-Nattis Värld- -

Ordet förlåt

Jag önskar att ordet förlåt var tillräckligt


Ordet förlåt kan vara både stort o litet. Men just nu känns ordet minimalt. Känner mej förjävlig. Ber så hemskt mkt om ursäkt för hur jag betett mej den senaste tiden

Hoppas att saker endå ska gå som de ska<3 Önskar jag kunde göra nåt för att göra saker o ting bättre men antar att d nt finns så himla mkt man kan göra egentligen.

Förlåt

D e d enda jag kan säga


Förlåt, skulle kunna säga d tusen ggr. Men mer kan jag väl antagligen nt göra.

Förlåt... så mkt ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, Natalie. Tänkte bara säg en sak. Ta inte tillbaka honom, om han skulle vilja det. Du är värd bättre.

2010-10-05 @ 14:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0