-Nattis Värld- -

Om jag säger "dra åt helvete", kmr d funka då?

Fan va jag älskar att köra hem i regnet me moppen.. fan va jag älskar o plugga världens mest krångligaste - filosofi.. fan va jag älskar att frysa. fan va jag älskar att få dålig sömn

Jaah. Ordet älskar ska ju egentligen va nåt annat, men d här inlägget blir riiiktigt negativt o aah. Ordet älskar lät bättre

Just nu så.... aaahhh vill ba be hela världen att dra åt helvete..

E riktigt grovt jävla förbannad.
Hatar när folk ljuger för mej o nt kan va ärliga. Jag hatar när saker o ting blir såhär jävla fucked up. Jaah detta va ju ingenting som man hade förväntat sej för flera månader sen, om nt ett år sen
Vill ba be allt att dra åt helvete o så kan d stanna där.
Vill nt ha me nånting o göra.

Åt helvete heller att jag ska aaahh leka positiv o glad. D e ju ganska öppenbart att man ba vill att den arga o bitchiga sidan ska fram hos mej men fine,
IF u wanted this side of me, all u had to do is fucking ask!!

If bitch is what u want, then bitch is what u get :)

Asså, man brukar ju säga att man ska va försiktig me va man gör för man måste tänka på konsekvenserna. Kan ju säga att aaah d borde man, för just nu e d jag som e konsekvensen!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: De du ;)

Wooooooooooooooooowww.... biiiitch varning

2010-10-18 @ 09:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0