-Nattis Värld- -

Oktober??

Men asså va?  Vart tar tiden vägen. Aah den springer iaf ifrån mej

Mkt  som händer o så hela tiden känns d som. Ibland känns d som jag har fullt upp men endå nt :S

Aah mkt händer men vart ska man börja o vart ska man sluta?
De senaste dagarna har innefattat en del rännande på stan, lunch, fika o roliga saker i skolan me diverse olika personer, orkar nt gå in på för mkt detaljer. För övrigt så har jag nt haft en spec bra dag idag så aah. D blir la antagligen nt ett så glatt inlägg d här

Har haft en jääävla massa tankar i huvet o saker runt omkring men d känns som man får sitta här o skriva i ett helt år om man ska få ner d. Sen kan man nt nämna allt heller lr hur :) Men måste erkänna att d kliat i fingrarna av önskan för o blogga.

De senaste dagarna, den senaste veckan har varit helt.. Aah liksom . En stor ny förändring som jag försöker hantera på bästa sätt. Ibland känns d som man gör fel o ibland känns d som man gör fel. :) Men men. Sånt e väl livet?

Måste väl säga att nåt som jag för tillfället tkr e väldigt jobbigt e väl skolan. Jag kan nt koncentrera mej o har verkligenverkligenverkligen nt nån lust o plugga överhuvudtaget. När jag sitter o försöker skriva på en bra projektplan, göra en text i nån av mina språk lr bara göra olika små läxor o plugga på lite större arbeten så känns d som d ba går dåligt. Asså jag blir nt nöjd me d jag skriver o de då mitt finger genast glider över till att trycka på DELETE.

Ordet DELETE känns bra på nåt sätt. Man kan ba trycka på en knapp så försvinner grejer. Jag menar nt nu att jag vill saker ska försvinna men ibland skulle d va skönt o trycka DELETE på mej sj. Ba försvinna för ett ögonblick. Hade nt d vart gött??
Neeh. Jag deppar nt . Vill nt ge d intrycket. Jag mår bra faktiskt men ibland hade d vart gött o ba ändra saker me ett knapptryck,  önskar ibland att livet va som när man va liten. Allt va liksom bara hakuna matata. Inga bekymmer. Men nåja. D e väl ba köra upp me hakan. Jag har så jäääääääääävla mkt o va glad för :) MEN just idag vill jag ba krypa ner under täcket o nt kma upp.
Denna dagen har varken börjat bra lr pågått bra men hoppas att d blir bättre framåt kvällen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0