-Nattis Värld- -

Nt världens bästa dag på många sätt

Asså seriöst blir så galen på saker!!!!!!!!!!!

Skolan va la bra förutom vissa saker som verkligen håller på o driva mej te vansinne på riktigt. Hoppas att d lugnar ner sej snart, folk säger men gumman bry dej nt . Men jag e sån. Jag bryr mej o jag bryr mej alltid för mkt!

Efterskolan var d stan en snabbis me Bahar o Stacey. Fick köpt mej 2 par linnen på Gina för 138 kr. Asså jag älsakr rea!! Ett rosa spetslinne me lite mönster o sen ett vanligt blått linne, typ :)

Asså. Dagen har väl endå haft ett ganska så bra innehåll men.. mmmmm.. aaassåå jag tror seriöst jag blir galen snart! Jag e iaf glad att jag har personer i mitt liv som håller mej stabil
Vet nt va jag skulle gjort utan er<3 Love u all <3


Seriööst.. Jag blir galen. Vrf kan man nt bara förståååååååååååååååå.....





Old pic. Va typ 16 här. Då va livet fan så mkt lättare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0