-Nattis Värld- -

Min stjärna

Utanför mitt fönster lyser två stjärnor klart
De befinner sig nära varandra på den mörka natthimlen
I alla fall är det vad ögat tror
Stjärnorna får mej att tänka
De får mig att tänka på dej,
På dej o mej.

Stjärnor är något som brinner en oerhörd lång tid
Men aldrig för evigt
De kan slockna innan man vet ordet av det
Man vet aldrig

Stjärnor är för våra ögon vackra
Så som du alltid är vacker för mig
Du kommer alltid vara min klara lysande stjärna

Men alltid räcker inte det
Vad du alltid varit för mig
Är som något oförklarbart
Allt var villkorslöst

Kärleken är som en stjärna
Den är vacker
Lyser klart och finns där
Även när man inte ser.
Men man vet aldrig när
Eller om den kan slockna

Du är som den vackraste av alla stjärnor
Du lyser upp när det är mörkt
Du finns där även när det är ljust
När vi delar på kärleken
Så strålar du av lycka
Du strålar som den klaraste av alla stjärnor

Min kärlek är evig
Som en brinnande stjärna
Så brinner jag för dig
För allt vi delat
Men jag insåg att
Stjärnor befinner sig faktiskt aldrig

Så nära varandra som ögat tror
Jag insåg,
Att trots att du är min klara lysande stjärna
Så kmr du alltid att vara långt ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha....Sorry, my bad. Jag är bara på konstigt humör på senaste, misstänker alla för allt, dålig period bara! och vi två har pratat förr i koder liksom haha...Du fattar nog vad jag pratar om! :P och tänkte, du måste inte godkänna kommentaren om du inte vill att nån ska se den, vet att du läser den endå så. :) Jag vet att jag inte är din favorit person, tro mej jag förstår det men...måste vara ärlig om en sak, din header är riktigt snygg! :O

2010-10-29 @ 00:22:11
URL: http://paulinavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0