-Nattis Värld- -

Jag blir galen.

Alltså....

Finns d en plan för mej?
Ni vet som man brukar säga, att Gud har en plan lr att d finns en mening me allt, finns d nåt öde me mej? Jag börjar seriöst bli galen på mitt liv
Känns som d enda som kan hända i mitt liv e besvikelse. Aldrig kan jag få va ifred o ba vara lycklig. D ska alltid finnas så jävla mkt skit.
Vad e planen egentligen? Let her suffer and then we´ll se what happens lr vadå??

Fattar nt asså. Allt man bara kan bli i detta liv e ju förhelvete besviken asså. Kan verkligen nt förstå vilka människor d finns egentligen.. OOOOOOHH.
Önskar man ba kunde försvinna från denna världen ett tag.. Orkar nt me den längre.. Orkar nt nånting längre. Vill ba säga te allt o alla att dra åt helvete... !!

Mitt humör går verkligen upp o ner just nu, precis som mitt liv antar jag... Får la ba göra som vanligt, vänta på bättre tider.. även om jag vet att d aldrig kmr kma nåt.. Alltid samma skit varenda gång.
Så fort nåt blir en gnutta bra så vänder d..
Kan fan aldrig få vara glad

Vrf kan jag nt få va ifred?

Kommentarer
Postat av: Jay

Hi, i just read your message and from what i can tell you need a break from whatever you are doing right now. My answer to you is that life is a bitch, but we got to learn to appreciate it. Small thinks makes life better, so just but on your favorite movie, watch it with people you love and relax. Go to the closest spa in town, spend some time with youself. Sorry for being such an asshole, i dont even know you. Bye

2010-10-13 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0