-Nattis Värld- -

Herregud

Innan visste jag nt va jag skulle känna, var lessen o liksom mådde dåligt..

Nu e jag ba sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt förbannad!! :S Vilka människor d finns asså!!


Aahhh herregud. E mållös

_____________________


Förövrigt, trots skitsnack haft en jävligt bra dag... Trots all skit..


Aahh asså mina kära läsare e nog sjukt förvirrade just nu : Men måste bara säga nånting


Jag läste nyss nånitng.. Jag e nt säker till 100 procent om d e menat till mej. Jag bara måste typ, påpeka d. IFALL d e på nåt sätt menat till mej.
Jag förstår allt som står, O du säger du sträcker ut din hand. Som jag faktiskt försökt på nåt sätt göra innan men nt riktigt lyckats me.
Om du sträcker ut din hand så lovar jag att jag kmr ta emot den. Håller med dej som du skriver nämnligen, orkar nt me hat, missförstånd och liknande grejer. Haft tillräckligt me sån skit i mitt liv.
Så OM d e mej du menar.. bara OM så lovar jag att om du sträcker ut din hand så tar jag emot den.

Hoppas att du läser detta och att detta kan leda till nånting. Kände mej träffad av d du skrev men sen kan d va en helt annan person oxå d förstår jag me. Men jag antar att jag bara kan vänta på dej. Hör av dej, anytime.



Old pic..

Kommentarer
Postat av: Vbg

undra vem det är som säger något sådant vackert!

2010-10-06 @ 01:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0