-Nattis Värld- -

Förlåt gumman<3

HAhha jag sväääääääääääääär d här e lite roligt..

Jag satt o tänkte hur jag skulle skriva om min kära Nella, Nella som gav mej den underbara idén att förlova mej me mej sj

Gått runt o visat folk, kolla jag har gjort som Nella. O endå har jag glömt o skriva d i bloggen

När jag såg din kommentar så ba va snackar hon om?! Va seriöst helt säker på att ditt namn stod me nånstans i inlägget men nej ..

Så ja, Den genialiska idén kmr ifrån min älskade Minella. Jag förlovade mej me mej sj tack vare henne<3 Tack älsk. O förlåt för misstaget <3 ;)


Idag blev d ingen skola för mej, min mage tillåter d nt. Men d blir nog bättre till imon hoppas jag :)
Bara legat i sängen te typ 4 o sen upp, vart i affären o handlat till familjen o glömt flera grejer så får åka tillbaka. D va som jag lämnade hjärnan hemma? :P haha
Hoppas ni nt glömt eran nånstans ;) <3

Kommentarer
Postat av: nella

nu känns det mycket bättre! :)

2010-10-11 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0