-Nattis Värld- -

Fan va duktig jag e idag..

Först så skulle man ju vakna, d va jobbigt men jag kom upp. Jag gjorde mej iordning o käka frukost o så drog jag mej te jobbet. Känns som att allt gick jättebra idag :) Fick va i kassan o köra lobbyn mkt idag. Roligt att Lasse (läraren i svenska, religion o filosofi) kom o hälsa på! :D Sen trf man på lite annat kul folk idag, d va roliiiit
Efter jobbet såå va jag ba tvungen o äta
först åt jag lilla menyn me hamburgare o garlic dipp till o sen efterätt... jag va ba tvungen

MMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmm.. yummiiii.. Assåå vrf e d så jävla gott o feta sej? Nt bra för hälsan men de så jävla svårt o motståååå!!!

Efter jobbet körde jag en snabbis förbi hajen o köpte mej cola sen körde jag hem.

Nu sitter jag här o kör ett inlägg emellan all tvätt o städning jag kör me nu :) Mitt rum va riktigt äckligt o de behövs verkligen tvättas så jag kör på som fan nu :)
Jag funderar på att imon köra ett gympass. Behöver d efter allt fetande jag kört i helgen...
Neheee.. nu måste jag hänga tvätt.. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0