-Nattis Värld- -

..

Ahh.. Skulle vilja skriva så jävla mkt men ah man kan nt. Man måste ju respektera personers integritet. Men samtidigt så e jag så jävla frustrerad. Vet nt vart jag ska ta vägen o allting äter typ upp mej inifrån.

Önskar att jag kunde göra nånting åt all jävla skit i livet just nu. Antar d nt finns mkt man kan göra..

De skit svårt att skapa förståelse när man nt vill lyssna. Jag bara hoppas att d ska gå en dag.

Sen skulle jag vilja säga hur frustrerad jag e över hur folk liksom hela tiden säger te mej va jag ska göra. Jag blir galen. Jag hör folks röster hur de säger orden om hur jag ska leva mitt liv...... Just d... va sa jag? MITT LIV
Vet att mina närmsta bryr sej o så men de utomstående? De som jag knappt känner som kmr me kommentarer man ba WATTAFAAK! D gör mej så jävla förbannad
Ingen har någon som helst rätt att dömma mej för de känner nt mej. Man kan nt dömma en person man nt känner så enkelt e d. O FOLK TROR NI VET SAKER O TING NU MEN NI VET NT ETT JÄVLA SKIT!! ba så ni vet!

Den enda som vet saker o ting e JAG, MEN som sagt. Att skapa förståelse går nt om man nt lyssnar. Så aah.

aah herregud..

Va ska man tänka o va ska man säga?? Antar att bara Gud vet o vi får se hur livet ser ut om ett litet tag. Hoppas iaf på en förbättring
För tro d lr ej. Jag mår oxå dåligt... Sämre än va du/ni tror... Grejen e ni vet nt, ni TROR ni VET nt.
Om man bara tror saker så betyder d att man nt e säker. Så vrf i helvete ska folk då säga saker när de bara TROR . De en annan sak om de VET. Meeeeen ingen kan veta va som händer i framtiden, nt jag heller.


D här bara blir ett enda hat inlägg på nåt sätt. Men de bara för jag e frustrerad o håller på o bli galen tror jag? : ) Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0