-Nattis Värld- -

Victoria Estrada<3 Finare vän kan man nt ha

Har nt vart så bra me uppdateringen märker jag.

I torsdags gick jag o hämtade ut ett paket .. ett paket skickat ifrån min älskade vicky från argentina :D <3 Asså jag blev så fucking glad. Redan på vägen hem te Arif så höll jag på o försöka öppna d. När vi äntligen va hemma sen så fick jag äntligen öppnat d. Jag lovar jag va som en liten flicka på sin första julafton!
I detta fina paket hitta jag en massa godissaker :D UUUYY... me gustariiiaaa
Sen låg d ett jääättefint fotoalbum som hon gjort. Massa fina bilder på oss me en oerhört fin text. Fan va du muntra upp mej gumman. Så fina ord du skrev te mej. Finns inga ord för hur glad jag blev. Fråga Arif hur mkt jag lipa :P hehhehehe..
Sen fick jag även en skiiiiit snygg tröja. Såå fett het jag e i den. De en argentinsk tröja som d står "Natti" på ryggen! :D
Såhär såg jag ut i den:



D här va strax innan jag o Arif skulle sticka te skolan. Tog på mej hans mössa o jag va riktigt snygg i den! Gick runt såhär hela dagen igår!



Assåååååå den e så jäävla fin

Hela paketet va helt underbart gumman jag blev så jävla glad :D Får lust o ta på mej tröjan nu när jag ba skriver om d. Ska nog göra d o visa familjen där hemma sen :D <3


Nu idag så har vi ba vaknat o degat. Kollat på One tree hill som jag tvingar honom att kolla på me mej o sen jaah, ätit o så. Vi lagade jag jättegod mat. Stekt kyckling me wookade grönsaker o nudlar :D As gott! lite för mkt salt la jag i bara. Men nåjaaa:P D gick o äta o d va gott endå
Nu fixar vi ba lite så ska vi gå hem en stund te mej sen


Jag e riktigt cool


HAHAHAH... aja. Nu har jag nt mer tid o sitta här o skriiva. Nu ska vi snart dra oss hem te mej en stund. Men hoppas ni får er en trevlig lördag.
Imon blire ett kort jobbpass. Känner verkligen nt för d. Vill ba ligga o sova typ.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0